اندازه گیری وابسته به بررسی رضایت مشتری در سرویس موبایل: دیدگاه VIKOR و بررسی عاطفی
Review-based measurement of customer satisfaction in mobile service: Sentiment analysis and VIKOR approach تاریخ: ۲۰۱۴ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Expert Systems with Applications قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ تعداد صفحات فارسی: ۲۳ کد: ۴۰۰۸۱ چکیده فارسی همراه با رشد سریع و نارضایتی از سرویسهای موبایل، افزایش رضایت مشتری به عنوان … ادامه خواندن اندازه گیری وابسته به بررسی رضایت مشتری در سرویس موبایل: دیدگاه VIKOR و بررسی عاطفی
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.