اندازه گیری وابسته به بررسی رضایت مشتری در سرویس موبایل: دیدگاه VIKOR و بررسی عاطفی

Review-based measurement of customer satisfaction in mobile service: Sentiment analysis and VIKOR approach تاریخ: ۲۰۱۴ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Expert Systems with Applications قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ تعداد صفحات فارسی: ۲۳ کد: ۴۰۰۸۱ چکیده فارسی همراه با رشد سریع و نارضایتی از سرویس‌های موبایل، افزایش رضایت مشتری به عنوان … ادامه خواندن اندازه گیری وابسته به بررسی رضایت مشتری در سرویس موبایل: دیدگاه VIKOR و بررسی عاطفی